Brev:
Aptamil modermælkserstatning
11. august 2010
Alder:
3 mdr.
Aptamil modermælkserstatning
Hej Helen
Tak for en super hjemmeside, som jeg har fulgt med i siden, jeg blev gravid.
Jeg har for 3 måneder siden fået en skøn datter, som siden hun var 2 uger har været kombineret amme- og flaskebarn.
Det fungerer fint for os. Hun får ca 800 ml hver dag og resten får hun via amning. Hun vejer pt ca 7,5 kilo og er ca 67cm lang - så hun trives.
Nå, men mit egentlige spørgsmål er: Vi er meget i Tyskland, og har købt Aptamil 1 med hjem, og hendes mave er begyndt at blive bedre - men er de tyske erstatninger ligeså gode som de danske?
Hun er desuden begyndt at vågne lidt oftere om natten for at spise - er dette normalt for alderen? Hun blev født 10dage over termin, og har altid været meget sulten.
Med venlig hilsen
Elisas Mor